80 закарпатських операторів кабельного ТБ та медіа оштрафовано Нацрадою з питань телебачення та радіомовлення - Мукачево.today

Серпень

28

2017

80 закарпатських операторів кабельного ТБ та медіа оштрафовано Нацрадою з питань телебачення та радіомовлення

Н

аціональна рада з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала за 2016 рік та неповний 2017 рік загалом 80 закарпатських операторів кабельного телебачення та медіа через неподання ними (чи не своєчасне подання) інформації щодо структури власності. Про це представнику ІМІ в Закарпатській області повідомила Нацрада у відповіді на інформаційний запит, - йдеться на офіційному сайті ІМІ.

Так, у 2016 році загалом було оштрафовано 57 компаній, абсолютна більшість з яких є операторами послуг кабельного телебачення.

Втім штрафи отримали й медіа. Так, Нацрада оштрафувала МПП “Версія плюс” (мовить як радіо “Версія”), ТОВ “Радіомовна Компанія “Громадське Мовлення” (мовить як радіо “Світ ФМ”), ПП “Радіо “Слатіна-РТК” (відоме як радіо “Слатіна”).

Штрафи отримали також телекомпанії, зокрема – ПП “ТРК Перший кабельний” (мовить як канал “Перший кабельний”), ДП ТРК “Мукачево” (виходить в ефір як канал “М-студіо”), ТОВ “Регіональна телевізійна компанія “Хуст” (мовить як канал РТК “Хуст”), ТОВ ТРК “Виноградів ТВ” Виноградівської міської ради (працює як канал “Виноградів ТВ”).

Цього року штраф від регулятора отримало вже 23 компанії, серед яких канал “Перший кабельний”, а також ПП “Закарпатський інформаційний центр” (мовить як телеканал “Уж-інформ”).

Суми штрафів для кожного мовника різні, зазвичай мова йде про суму до 5 тисяч гривень.

Дивіться також

Новини партнерів

Ми в соц. мережах


Рекомендовані підприємства

Медичний центр "Архімед"

Медицина

Медичний центр «Архімед» — один з перших приватних...

Зареєструвати підприємство

Подати оголошення

Маєш файний шанс додати своє оголошення!

•Безкоштовно!

•Довго зберігається!

•Дуже круто!